salawat serta salam kerana terbitnya blog yg telah lama aku idamkan,untuk meluahkan segala hasrat hati dan pandangan jiwa bila melihat warna2 dunia..



27 Disember 2011

Rokok paling sedap di dunia

ni bukan nk mempromosikan jenama L&M ni..tapi aku cuma nk kongsi rasa rokok ni yg memang sedap..ntah la pulak macam mane rasa nye bagi yg biasa dengan rokok light ataupun rokok biasa..keenakkan rokok ni terbukti selepas aku memberi kat beberapa kawan aku untuk mencuba..hasilnya??? 2,3 hari lepas tu diorang da beli sebungkus sorang..hahahahaha..keistimewaan rokok ni korang boleh picit (release) kan mentol tambahan kat tengah2 puntung rokok tu..bila da picit,rasa ekstrem sejuk tu memang sedap dan dasyat..aku bukan nk mengalakkan orang merokok,tapi bagi perokok tegar tu kalau2 nak cube sesuatu yg baru..cube lah rokok ni harge pun mampu milik gak..cume Rm8.50 sebungkus berbanding dunhill,malboro yg beharga rm10 sebungkus..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

komen