salawat serta salam kerana terbitnya blog yg telah lama aku idamkan,untuk meluahkan segala hasrat hati dan pandangan jiwa bila melihat warna2 dunia..



30 Ogos 2012

Love Story




Aku nk post pasal cinta aku lak kali ni...kisahnya mcm ni..aku tak tau macam maner leh jatuh hati kat sorang awek ni...padahal baru sekali je pandang,mungkin ini yg di katakan cinta pandang pertama,ni kali kedua aku jatuh hati pada pandangan pertama...alkisahnya yg dulu
tu aku dapat miliki awek tu,itupun selepas 5 tahun (aku sbar tggu ooo)..tapi yg ini wallahuallam,entah berapa lama lak..lagi2 awek ni agak unik sket perangai dier,entah la mungkin aku je yg kata unik (klu dah suke semua nmpak cantik)..aku dpat nombor fhone  sebab aku suh dier sms aku berape harga ubat nikotin tu (ubat tuk benti mrokok),biase r taktik..dan utk mengenali lebih dlm ag..aku byak gak bertanya kat org yg mengenali dier spya aku tau gak sdkit sbyak ttg dier..dan bile aku tau,ternyata ksah dier agk mnyentuh hati aku,rase nyer tk perlu r nk cter kat sini...jadi lpas aku tau mgenai ksah dier sdkit sbyak,aku berharap dpat mmbantu dier mlupakan suma tu..dan aku nk bahagiakan dier,insyallah klu diizinkan tuhan dier jd milik aku...

satu hari tu aku luahkan isi hati aku kat dier..tp...dier tk terima aku..aku tk tau mner kesilpan nyer..mgkin masa yg tk sesuai kot atau aku tergesa2 sgat?...aku kecewa,rase mcam syok sendiri lak..klu fikirkan sgt leh wat aku down mental lak...tapi tkpe,aku tkleh mglah..dulu 5 thun per aku sanggup tggu bulan jtuh ke riba..

aku kena bg dier masa (walaupun dier kta tk pyah)..hmmm ...yg mengherankan aku,knpa la aku leh jatuh cinta lak kat dier dan bermati-matian tuk dpatkan dier sedangkan byak lg awek len yg mampu aku pikat/tackle..

nk dijadikan citer..aku da byk kali gak mimpikan dier..mgkin sebab tu kot..

skrg ni aku msih berusaha tuk dpatkan dier..cuma aku trpksa kawal sket bab tk nk dier rasa rimas ngan aku dan mengangap aku ni org yg melecehkan...
 kesabaran tu penting,aku tk nk pisang berbuah 2x,aku tk nk tggu smpai 5 thun ag,klu setahun ok ag...almaklum la klu 5 thun ag,mgkin aku dah 30 tahun..
ohh ye,yg buat aku amat tertarik kat awek ni ialah name dier..ckup unik dan cute bg aku..klu lah dier ada terbace posting ni,aku harap dier tau yg aku btul2 ikhlas nk menakluki hati dan cinta dier..dan menerima aku seadanya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

komen